توپتوپ
فوتبالی
فوتبالی۵ روز پیش

مدیرعامل صنعت نفت آبادان: امیدوارم سهمیه صعود به لیگ ۲.۵ تیم شود

مرتبط با این خبر
مدیرعامل صنعت نفت آبادان: امیدوارم سهمیه صعود به لیگ ۲.۵ تیم شود
پایگاه خبری فوتبالی- حسین خبیری مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، در حاشیه دیدار این تیم مقابل فرد البرز به حواشی ایجادشده پیرامون سیروس پورموسوی واکنش نشان داد و تأکید کرد که اختلافی میان او و سرمربی صنعت نفت وجود ندارد.به گزارش فوتبالی، خبیری در این باره گفت: «اتفاقات هفته گذشته تقصیر آقای پورموسوی نبود. ایشان هرگز نگفتند که من و فراز کمالوند در حال دور زدن او هستیم، بلکه نام مدیرعامل سابق باشگاه را مطرح کردند. ضمن اینکه من هم در آن مقطع مدیرعامل نبودم.»خبیری ادامه داد: «پورموسوی هم هیچ اسمی از ...
پایگاه خبری فوتبالی- حسین خبیری مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، در حاشیه دیدار این تیم مقابل فرد البرز به حواشی ایجادشده پیرامون سیروس پورموسوی واکنش نشان داد و تأکید کرد که اختلافی میان او و سرمربی صنعت نفت وجود ندارد.

اخبار مرتبط