توپتوپ
ورزش ۳
ورزش ۳۳ روز پیش

رزاق برای قرمزها نوتیس زد!

مرتبط با این خبر
رزاق برای قرمزها نوتیس زد!
1/2
مدافع چپ فولاد خوزستان برای جدایی از این باشگاه اقدام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور که فصل گذشته �کی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار فولاد خوزستان در تمام بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بود، با ارسال نوتیس رسمی، نخستین گام را برای پایان همکاری با این باشگاه برداشت.

این مدافع چپ که تجربه حضور چهار ساله در تبریز و بازی برای تراکتور را دارد، پس از دو فصل موفق در گل‌گهر راهی اهواز شد، در فصل اخیر با ثبت یک گل و پنج پاس گل، نقش پررنگی در عملکرد تیمش داشت، اما مسائل مالی و عدم تحقق برخی تعهدات باعث شده تا ادامه همکاری او با فولاد در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

رزاق‌پور که در مقایسه با دیگر بازیکنان تیمش دریافتی کمتری هم داشته، طی هفته‌های اخیر پیگیر مطالبات خود بوده و حالا با ارسال نوتیس، مسیر قانونی برای جدایی را آغاز کرده است.

در شرایطی که وضعیت مالی فولاد همچنان با چالش‌هایی همراه است، احتمال جدایی این بازیکن بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی برای حفظ یکی از موثرترین نفرات فصل گذشته خود خواهند گرفت؛ آن هم در شرایطی که قصد ادامه همکاری با حمید مطهری را دارند و تاکنون فقط قرارداد ساسان انصاری تمدید شده است.

هومکس

اخبار مرتبط