توپتوپ
خبر ورزشی
خبر ورزشی۱ روز پیش

تیم ملی به لس‌آنجلس رفت/ یوزهای ایرانی آماده مصاف با بلژیک

مرتبط با این خبر
تیم ملی به لس‌آنجلس رفت/ یوزهای ایرانی آماده مصاف با بلژیک
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با بلژیک عازم لس آنجلس شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با بدرقه توسط رییس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند.

این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس  انجام شد.

ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد.

سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت الله از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط